ma 1.1. 00:00
Ilmoittautuminen
Turun Urheiluliitto Linnankatu 36, 20100 Turku Näytä kartalla
1.1. - 30.12.2024 Ilmoittautuminen päättyy30.12.2024 00:00

Tapahtumaan ilmoittautumisesta muodostuu automaattisesti lasku jäsenyydestä kuluvalle kaudelle.

Turun Urheiluliiton Harrastepyöräilijöiden jäsenmaksu on yhteensä 40 € ja se esitetään laskussa kahtena erillisenä rivinä: 30€ jäsenmaksu ja 10€ toimintamaksu.

Harrastepyöräilijöiden maksulla seuralle saadaan pyöritettyä ympärivuotista toimintaa, joka pitää sisällään kesällä kaksi kertaa viikossa vakiolenkit, joita ohjaavat koulutetut, ensiaputaitoiset ohjaajat. Kerran kuussa poljetaan erillinen aloittelijoiden lenkki. Talvikauden ohjelmassa ovat ohjatut kuntosaliharjoitukset pyöräilyjaoston salilla ja viikottainen spinning-harjoitus. Jäsenmaksun maksamalla voi osallistua jaoston järjestämälle pyörämatkalle, aikaisemmin on järjestetty esim. Tarto Rattaralli, Ahvenanmaan viikonloppu. Jäsenmaksu oikeuttaa myöskin seuran ajoasujen ostamisen jäsenhintaan sekä osallistumisen oheistapahtumiin kuten pikkujoulujuhliin.

Tiedot
Ilmoittautuminen
Turun Urheiluliitto Linnankatu 36, 20100 Turku Näytä kartalla
1.1. - 30.12.2024 Ilmoittautuminen päättyy30.12.2024 00:00

Hintatiedot
Lasku toimitetaan ilmoittautumisen jälkeen.
  • Turun Urheiluliitto, Jäsenmaksu aikuiset 30,00 €
  • Toimintamaksu, Harrastepyöräilijät 10,00 €