to 15.8. 17:50
Nyrkkeilyn ja kuntonyrkkeilyn alkeiskurssi syksy 2024
Nyrkkeily alkeiskurssit
15.8.2024 17:50 - 7.9.2024 Ilmoittautuminen päättynyt Paikkoja jäljellä2

Harjoitukset torstaisin klo 17:50 - 18:50 yhdessä kuntonyrkkeilyn kanssa, ja lauantaisin klo 16 - 17:30. Torstaina ryhmillä yhteinen alkulämmittely, jonka jälkeen kurssilaiset eriytyvät omaan pienryhmäänsä käymään läpi nyrkkeilyn perustekniikoita.

Alkeiskurssilla ja kuntonyrkkeilyssä ei ole otteluharjoituksia eikä pääkontaktia. Jos otteluharjoittelu kiinnostaa, kurssin jälkeen kuntonyrkkeilyn yhteydessä pyörii usein ryhmä, jossa voi harjoitella ottelutekniikoita ja sparraamista. Osallistuminen kehäryhmään vaati hammassuojat, joita voi ostaa salilta.

Tuo salille näytettäväksi kuitti alkeiskurssin osallistumismaksun suorittamisesta, sekä nyrkkeilyliiton kuntoilijalisenssin maksusta, joka tehdään osoitteessa suomisport.fi. Valitse lajiksi nyrkkeily ja seuraksi Turun Urheiluliitto.
Voit ostaa samasta osoitteesta halutessasi vapaaehtoisen kuntonyrkkeilyvakuutuksen, mikä kattaa harjoituksissa ja seuratoiminnassa sattuvia tapaturmia, mitä normaali tapaturmavakuutus ei yleensä kata. HUOM! Vain olympianyrkkeilyvakuutus kattaa otteluharjoituksissa tapahtuvat tapaturmat.

Sisäänpääsy kaupungin kulkuportista sisältyy kurssin hintaan. Odota portin ulkopuolella, kunnes ohjaaja tulee päästämään sisään ryhmärannekkeella. Tässä tilanteessa toivomme että paikalle tultaisiin noin 10 min ennen harjoitusten alkua.

Jos olet jo maksanut jäsenmaksun toiseen Turun Urheiluliiton jaostoon tai olet alle 15-vuotias, laita viestiä nyrkkeily@turunurheiluliitto.fi.

Tiedot
15.8.2024 17:50 - 7.9.2024 Ilmoittautuminen päättynyt Paikkoja jäljellä2

Hintatiedot
Lasku toimitetaan ilmoittautumisen jälkeen.
  • Jäsenmaksu aikuiset 30,00 €
  • Kurssimaksu 50,00 €