22.8.2023 11:14
Triathlonjaosto

Aikuisten syyskauden uinnit, valmennusryhmät ja kurssitoiminta

Hei. Tässä kirjeessä on tietoa Turun Urheiluliiton triathlonjaoston syksyn 2023 tarjonnasta ja ryhmiin ilmoittautumisesta.  Yksityiskohtaiset tiedot löydät liitteenä olevasta tiedostosta. Toinen liite on starttikurssimme mainos, jota voit vapaasti jakaa.

Elokuun pakettia on vielä lähes kaksi viikkoa jäljellä, ja loput harjoitukset voit ostaa alehintaan 40 e (la 2.9. asti). https://turunurheiluliitto.myclub.fi/flow/courses/5921111?group_id=24524

Valmennusryhmät jakautuvat kolmeen tasoon: SM-ryhmä yleisen sarjan kilpailijoille, AG-kilparyhmä tavoitteellisille ikäsarjakilpailijoille sekä harrasteryhmä kuntoilumielessä triathlonista kiinnostuneille. Löydät näistä jokaisesta tiedot ryhmän kuvauksen alta.
Voit myös edelleen valita osallistua vain valmennetuille uintivuoroille tai valitsemillesi päiville. Uintiharjoitukset ovat maanantaina, keskiviikkona ja lauantaina. Tänä syksynä uutena palasena palautamme arkiuintien alle ohjatun kuivaharjoituksen, joka on pilottivaiheessa tarjolla 16 kerran pakettina.

Sunnuntaiaamun pitkän radan omatoimivuoro jatkuu edelleen pelkän jäsenmaksun hinnalla. Muistathan kuitenkin ilmoittautua myclubissa!

Lisäksi käynnistelemme Masters-uintitoimintaa aikuisikäsarjojen uintikilpailuista kiinnostuneille tai muuten vain vankan uintipohjan omaaville mastersuintikurssin muodossa. Masters-vuoroilla uimme kaikki neljää uintilajia ja harjoittelemme muita kilpauinnissa tarvittavia taitoja. Kurssi ei velvoita osallistumaan kilpailuihin, mutta se ajoittuu juuri Mastersien SM-uintien edelle. Mastersuintikurssi korvaa aiemmin Monipuolisen harrasteuintikurssin nimellä kulkeneen uintikurssin.

Sunnuntai-iltaan on tulossa myös syyskuun alkupuolella alkava vapaauinnin tekniikkakurssi sekä uinnin alkeistekniikkakurssi pienryhmämuodossa. Lisäksi toteutamme jälkeen uusille harrastajille suunnatun Triathlonin starttikurssin. Vinkkaapa siis tutuille tai jaa mainosta potentiaalisille kiinnostuneille!

Mikäli jäi kysymyksiä, älä epäröi ottaa yhteyttä.