21.9.2023 13:59
Triathlonjaosto

Kymppikortti, ohjatut jumpat, testipäivät ja ulkomaan leiri

Hei!

Paljon kiinnostusta herättänyt Kymppikortti on vihdoin valmis ja myynnissä osoitteessa https://turunurheiluliitto.myclub.fi/flow/courses/6118970.  Voit osallistua kortilla mihin tahansa seuraavista harjoituksista:

• Ma uinti 20.15-21.30 Impivaara 25m
  • Ti juoksu 17.30-18.45, Kupittaa
  • Ke uinti 20.30-21.30 Impivaara 25m
  • Pe yhdistelmä 18-19.15 Velodrom/ Juoksu+kuntopiiri Kupittaa
  • la uinti klo 8.00-10.00 Petrelius

*olemme Velodromilla niin pitkälle syksyyn kuin säät sallivat.

Kymppikortti on voimassa 6 kk ostopäivästä, ja se on henkilökohtainen. Harjoituksiin ilmoittaudutaan myclubissa tuttuun tapaan, ja valmentaja kuittaa sinut paikan päällä läsnäolevaksi.

Maanantain ja keskiviikon uintien yhteydessä on pidetty puolen tunnin ohjatut kuivaharjoitukset Impivaaran uimahallin liikuntasalissa. Vielä ensi viikon ajan nämä ovat kaikille ilmaisia. Sen jälkeen loppuvuodesta menee pieni maksu: 50 e kaikki loppuvuoden jumpat tai 30 euroa yksittäinen päivä. Jumpat sisältyvät AG-kilparyhmän All inclusive -hintaan sekä SM-ryhmän ja nuorten valmennusmaksuun. Voit ostaa loppuvuoden jumpat osoitteesta https://turunurheiluliitto.myclub.fi/flow/courses/6143465.

Testit ovat hyvä tapa seurata oman kunnon kehitystä. Uintitestit uidaan lauantain aamutreenin yhteydessä Petreliuksen uimahallissa ja juoksutestit juostaan Ruissalossa perinteisenä Varsyn testijuoksusarjassa kerran kuukaudessa lauantaisin klo 11.00 (verryttelyt tehtynä) Ruissalonsillan saaren puoleisessa päädyssä.

Lisästietoja: https://varsyjuoksee.blogspot.com/.

Uintitestinä toimii 400 metrin uinti, mutta nopeimmat voivat halutessaan uida myös 800 metriä.

Syksyn testiaikataulu:

• la 30.9. Uintitesti 400 m (800m)
  • la 14.10. Testijuoksu 5/10km
  • la 28.10. Uintitesti 400m (800m)
  • La 18.11. Testijuoksu 5/10km
  • la 2.12. Uintitesti 400m (800m)
  • la 16.12. Testijuoksu 5/10km

Ensi keväänä on myös mahdollisuus lähteä pitkästä aikaa oman seuran porukalla harjoitusleirille aloittamaan pyöräkautta jo hieman aikaisemmin. Olemme saaneet hyvän tarjouksen leiristä Mallorcalla 17.-26.4.2024. Yhdeksän päivän leirille tulee hintaa noin 1250 euroa (sis. lennot, majoituksen täyshoidolla, ratamaksut, valmennuksen, lentokenttäkuljetukset kohteessa). Kutsummekin kaikki leiristä kiinnostuneet liittymään whatsapp-ryhmään, jonne tämän viikon perjantaista 22.9. alkaen tulee lisätietoa leiristä. Whatsapp-ryhmään liittyminen ei vielä sido mihinkään. Liity siis saman tien, jos saattaisit olla lähdössä mukaan! https://chat.whatsapp.com/EUOChJvaqlx25d44LKZP3T