30.12.2023 13:37
Triathlonjaosto

Kevään 2024 valmennustarjonta, kurssit ja vuosikello

Hei ja hyvää uutta vuotta kaikille!

Tässä kirjeessä on tietoa Turun Urheiluliiton triathlonjaoston kevään 2024 tarjonnasta ja ilmoittautumisista.

Tiedostossa on tarkemmat tiedot ja ilmoittautumislinkit :

• Yhteiset viikkoharjoitukset (uinti, pyörä, juoksu ja jumpat)
  • SM-ryhmä
  • AG-kilparyhmä
  • Masters-uintiryhmä
  • Kurssit
  • Sunnuntain omatoimivuoro
  • Vuosikello, testit ja  yhteiset avoimet  harjoitukset

Tarjonnassamme on edelleen yhteisistä treeneistä uinnit ja jumpat. Näiden lisäksi on nyt myös mahdollista ilmoittautua yksittäisille vuoroille sekä juoksuun että pyörään. Valmennusryhmistä jatkavat edelleen SM-ryhmä ja AG-kilparyhmä. Lisäksi syksyllä käynnistetty Masters-uintitoiminta jatkuu. Masters-uintiryhmään sekä kursseille osallistuminen ei vaadi jäsenyyttä. Muuhun toimintaan osallistuminen edellyttää jäsenyyden.

Uudeksi jäseneksi pääset ilmoittautumaan osoitteesta:  https://turunurheiluliitto.myclub.fi/flow/courses/6473455

Sunnuntaiaamun pitkän radan omatoimivuoro jatkuu edelleen pelkän jäsenmaksun hinnalla.

Sunnuntai-iltaan on tulossa uinnin tekniikkakurssit. Ensimmäiset kurssit alkavat 14.1.2024 ja niiden kurssien kuvaukset ovat luettavissa tiedostosta. Toisen kurssiperiodin kurssit alkavat 17.3.2024. Lisäksi toteutamme jälkeen kevään lopussa uusille harrastajille suunnatun Triathlonin starttikurssin. Näistä lisätietoja myöhemmin. Vinkkaapa siis tutuille tai jaa mainosta potentiaalisille kiinnostuneille!

Lisäksi tiedostosta pääsette näkemään harjoituskausirytmityksen sekä jo tiedossa olevat testit, avoimet yhteiset harjoitukset sekä kilpailut. Tapahtumia päivitetään verkkosivuillemme, MyClubiin ja someihin sitä mukaan, kun päivät ja tarkemmat tiedot varmistuvat.

Yhteiset avoimet harjoitukset: https://turunurheiluliitto.fi/triathlon/tapahtumakalenteri

Hyvää vuodenvaihdetta!