28.1.2024 08:26
Triathlonjaosto

Keskiviikon jumpat, märkkäriesittely, talvitriathlon, omatoimiuinti ja leirillä vapaita paikkoja

Tässä tiedotteessa:

• Keskiviikon jumppa kaikille avoimeksi
  • Mako-märkkäreiden esittely 3.2.
  • Talvitriathlon 3.2.
  • Sunnuntain omatoiminen uinti
  • Leirillä muutama paikka vapaana

Keskiviikon jumppa

Keskiviikkoisin klo 19.45-20.15 Impivaaran uimahallin liikuntasalissa pidettävä liikuuvuus- ja tukilihaspainotteinen jumppa vaihtuu loppukauden ajaksi kaikille avoimeksi. Salissa on kuitenkin rajatusti tilaa, joten vain 15 ensimmäiseksi ilmoittautunutta mahtuu kulloinkin mukaan. Jumpat jo maksaneet saavat hinnan hyvitettynä.

Märkkäriesittely

Ensi viikon lauantaina 3.2.2024 Mako tulee esittelemään märkäpukujaan Petreliuksen uimahallille klo 8-10. Makon märkkäreihin pääset tutustumaan etukäteen heidän verkkosivuiltaan. https://makonordic.com/ Märkkäriesittely on avoin kaikille, ja altaassa voi käydä koeuinnilla.

Ilmoittautuminen: https://turunurheiluliitto.myclub.fi/flow/events/6718012

Talvitriathlon

Ensi lauantaina 3.2.2024 järjestetään taas perinteinen talvitriathlon Kerttulan urheilukeskuksessa. Numeroiden haku ja kisainfo 12.30. Startit alkavat klo 13.00 väliaikalähdöillä.

Uinti (400m) suoritetaan tammikuun aikana. Oma aika kirjataan tänne: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1OonKtX76BvmRdY60HeNHD0FepyV_xGgUcYyxJZNiefI/edit?usp=sharing

Hiihto-osuus n. 10km + juoksu n. 4km suoritetaan väliaikalähdöllä uinnin tulosten perusteella.

Ilmoittautuminen Myclubiin: https://turunurheiluliitto.myclub.fi/flow/events/6710802

Sunnuntain omatoimiuintivuoro

Sunnuntaiaamuisin 50 metrin allas on toisinaan varattuna erilaisille tapahtumille, erityisesti vesipalloturnauksille. Omatoimivuoroon varattu rata ja allas vaihtelevat riippuen näistä. MyClubin tapahtumassa näkee tiedon jokaisen kerran kohdalta erikseen, missä altaassa ja millä radalla varaus on - muitakin ratoja voi toki tilan salliessa käyttää. Lisäksi myclubista löytyy PK-ohjelma, jota voi halutessaan uida. Tilaa on hyvin myös omien ohjelmien uimiseen.

Leiri

Seuran leirille 17.-26.4.24 Mallorcalle on vielä muutama paikka vapaana, hinta 1050 e (2 hh) + lennot. Hinta sisältää majoituksen täyshoidolla, valmennuksen ja allasvuokrat.  Lisätietoja leiristä: aija.hakala@gmail.com