6.4.2024 19:10

• Suomen CUP ja viestit
  • Vapaaehtoiset Turku Challenge -kisaan

Triathlonliiton lisenssit 2024

Triathlonliiton lisenssiuudistuksen myötä jokaisella Triathlonliiton jäsenseuran jäsenellä tulee olla voimassa oleva lisenssi kaudelle 2024. Valittavana on joko kilpailulisenssi tai harrastuslisenssi.

Lisätietoja lisenssistä ja ohjeet lisenssin ostoon: https://www.triathlon.fi/harrastajalle/suomen-triathlonliton-lisenssija/

Suomen CUP ja viestit

Suomen CUP:ssa on tänä vuonna nuorten lisäksi myös mukana sarjat Elitelle ja ikäsarjoille. Lisäksi Vantaalla ja Oittaalla järjestetään viestit. Viesteissä jokainen joukkueen jäsen suorittaa minitriathlonin. Joukkueviesteihin saa itsenäisesti koota viestijoukkueen. Voit myös laittaa minulle viestiä (triathlon@turunurheiluliitto.fi), jos olisit kiinnostunut, mutta sinulla ei ole vielä tiedossa joukkuekavereita.

Lisätietoja Suomen CUP:n kisoista löytyy liiton verkkosivuilta: https://www.triathlon.fi/tapahtumat2/

Sarin terveiset Turku Challenge -kisan vapaaehtoisille

Huhtikuu on vierähtänyt käyntiin ja Challenge Turku tekee tuloaan. Onkin aika käynnistää vapaaehtoishaku tapahtumaan. Kisajärjestelyt on kovassa vauhdissa ja etenee aikataulun mukaisesti. Kilpailupäivät ovat 27.-28.2024, rakentaminen aloitetaan keskiviikkona 24.7.2024. Lauantaina kilpaillaan tuttuun tapaan Junior lähdöt, Super Sprint sekä nuorten Suomen Cup Super Sprint. Sunnuntaina on Puolimatkan SM karkelot.

Huippu viikonloppu siis tulossa täynnä elämyksellisiä hetkiä! Tule mukaan luomaan kuuluisaa Turun henkeä! Yhden päivän osallistumisestakin on korvaamaton apu. TuUL triathlon jaostolle maksetaan korvaus jokaisesta toimitsijaksi tulevasta. Osallistumalla vapaaehtoiseksi Challenge Turku tapahtumaan, tuet samalla seuran toimintaa. Valitse seuraksi Turun Urheiluliitto ja laita lisätieto kenttään triathlon, niin korvaus ohjautuu jaoston toiminnan tukemiseen.

Monenmoista työtehtävää on tapahtuman aikana tarjolla eri osa-alueella, kuten

• KILPAILUKANSLIA (pe-su)
  • VAPAAEHTOISTEN KANSLIA (la-su)
  • VAIHTOALUE/GARAGE (la-su)
  • PYÖRÄN KÄÄNTÖPAIKKA (su)
  • 2 UIMARIA junnu lähtöihin (la)
  • MAALIALUE (la-su)
  • SUIHKUVAHDIT (la-su)
  • JUOKSUREITIN RAKENNUS & PURKU (la-su)

Jos ei pääse mukaan itse tapahtuma päivinä myös seuraavilla osa-alueilla on tarvetta ennen ja jälkeen tapahtuman

• RAKENTAMINEN ennen tapahtumaa (ke-pe)
  • PURKU (su-ti)
  • ym

Voit laittaa toivomasi toimipisteen lomakkeen kohtaan lisätietoja. Pyrimme mahdollisuuksien mukaan laittamaan vapaaehtoiset toivomilleen tehtäville. Jokaiselle vapaaehtoisille tarjoamme lounaan sekä huippu hienon kisapaidan. Päivän pituus on noin 6 tuntia, työtehtävästä riippuen.

Voit ilmoittautua mukaan vapaaehtoiseksi tästä linkistä https://secure.onreg.com/onreg2/front/step1.php?id=6385

Jos tulee mieleen kysymyksiä, niin laitathan viestiä niin kerron mielelläni lisää! Voit ottaa yhteyttä whatsappilla, tekstarilla, soittaa numeroon 0451144279 tai laittaa meiliä sari.karimaki@sbrfinland.com

Samalla muistutus jaostolaisten etukoodista CHALLENGE TURUN Puolimatkalle. KOODI = TUULTRIMD24 oikeuttaa -15 € voimassa olevasta hintaportaan hinnasta. Tämän hetkinen hintaporras on voimassa 31.5.2024 asti.

Hyvää vappua ja treeni iloa!

Sari - Heimopäällikkö